Welcome, visitor! [ Register | Login

RM140.00

Turun Berat badan dalam masa 30 hari

  • Street: jalan malong 17/19
  • City: shah alam
  • State: Selangor
  • Country: Malaysia
  • Zip/Postal Code: 40200
  • Website: https://goo.gl/wnH46z
  • Listed: August 10, 2017 6:22 am
  • Expires: This ad has expired
19224756_1352228338231468_7717001586129419869_n
enot5t3

Description

PSSTTT BAJU KERJA KETAT KE LEPAS RAYA.

Jom hilangkan lemak raya kita guna air detox ni.

✔️HALAL
✔️LULUS KKM
✔️NATURAL

Target nak hilangkan berapa KG tu? Bincang dengan kami.

PERUT TU PENTING! BOLEH PATAH SELERA SUAMI TENGOK PERUT BERLIPAT!

Majoriti suami bila disoal mengatakan mereka tak selera tengok perut isteri berlipat lipat. Walaupun bukan salah isteri semata-mata tetapi hakikatnya itulah perasaan seorang suami.

♥️♥️♥️♥️♥️

Kak, takkan anak baru sorang dua dah tak kisah penampilan?

Buncit itu walaupun sebab lepas melahirkan anak atau sebab lepas makan boleh jadi punca suami hilang mood tau. Bukan setakat yang digembur gembur penjual jamu sahaja.

Zaman ni dah tak boleh pakai dah kak alasan – rupa paras tak penting, yang penting hati. Setidak-tidaknya cubalah untuk terus ikat hati suami. Penat dia balik kerja, akak nampk cantik kemas lagi dia tambah sayang.

Saya bukan nak suruh akak pergi gym ke pergi zumba ke. Saya cuma suruh akak amalkan air detox je.

Tak perlu jugak pergi pasar cari bahan-bahan, saya poskan dekat akak. FREE OF CAS.

Selain tu saya akan ajar akak senaman perut sesuai supaya perut akak tambah sexy dan auummm.

Ingat tau kak. Jangan sampai suami MALAS nak tengok kita.

Bukan makan jamu je penting. Yang kita nak jamu dia tengok pun penting!

DAH DAH AKAK WHATSAPP SAYA SEKARANG DI 01113288993

Comments

comments

  

92 total views, 1 today

  

Listing ID: 978598b89fe5a33c

Report problem

Processing your request, Please wait....

Sponsored Links

Sponsored